29 Mart 2017 Çarşamba

Spencer '' Hiko '' Martin Player

- HİKO HAYATI - 

- Gerçek Adı Spencer Martin Olan 6 Mart 1990 Doğumlu Ve Şuan 27 Yaşında Olan Profesyonel Cs Oyuncusudur . İlk Oynadığı Takım
Quantic.Cs Takımıdır . Daha Sonra compLexity Gamingte , Area 51 Gamingte , Cloud9 , IBuyPower , Flipsid3 Tactics , Team Liquid'de Oynamıştır Şuanki Takımı Optic Gamingtir . 

-Yayıncılık Yapmakla Profesyonel Oyuncu Olmak Arasında İnce Çizgi Vardır . Profesyonel Kariyerim Yayıncılıktan Daha Önemli . Yayın Akışı İçin Önemli Olan Tüm Bilgisayarınızın Akışı Oyunda Olacak , İyi Bir Fps Alacaksınız  Ve Lagınız Olmayacak . 2'inci Bilgisayarı Akış Bilgisayarı 3'üncü Bilgisayarı İse Chat Bölümü Ve İşte Müzik Bölümüm . 

Hiko Kardeşi ; Hayalim Hikoyu Onu Yenmek Hatırlıyorumki Bir Gün Partyde Oynarken Altın Yıldızı Almak Üzereydim Bilmiyorum Neden Bana Sorular Soruyordu Ama Seni Teyit Ettiriyor Hiko Bana 20 Coinslik ( Kuruş ) Oynamak İstermisin Yoksa Hayırmı ? Kardeşim Benim Elimi Kontrol Ediyordu Daha Sonra Beni Yeniyordu . Bende Çok Kızdım . Bir Gün Oynamaya Az Başladığımda Beni Gerçekten Aşmaya Başladı Ve Cs'ye Başladığında Aradığı Oyunu Bulmuştu . Başka Oyun Oynamıyordu . 

- Rastgele Takımlarda Oynamayı Seviyordu . Biraz Daha Fazla Oynuyordu . Daha Sonra Bir Arkadaşım Maçları İzleyelim Dedi . İki Tane Sponsorlu Takım Arasındaydı Ve Maçı 30 Bin Kişi İzliyordu . Arkadaşıma Bunu Sevdiğimi Söyledim Oda Bana Evet Bu Çocuklar Oynamak İçin Para Alıyorlar Dedi . Sponsorları Vardı Ve Dünyanın 4 Bir Yanına Seyehat Ediyorlardı . Sadece Bir Maçtan Hoşlandım Ve Dedimki '' Tamam , Bunu Yapmak İstiyorum . '' Okula Giderdim , Bazen Çalışır Ve Cs Oynamaya Çalışırdım . 

Hiko'nun Babası ; Hiko Yanıma Geldi Ve Dediki '' Ben Okulu Bırakmak İstiyorum Ben Gidip Profesyonel Oyuncu Olmak İstiyorum '' Dedi . Ve Aklımı Kaçırmış Gibi Ona Baktım .

- Cloud 9 Takımı İlk Maaşlı Takımımdı . Kardeşim Gibiydiler Çok İyiydiler . Oyun Kazanamıyorlardı . Daha Sonra Arkadaşı '' İyi Oynuyorsun Bence Çık '' Dedi . Hiko'da Daha Sonra Cloud 9 Takımıdan Çıktı Ve IBuyPower Takımı Hikoya Mesaj Yolladı . Sözleşmen Bittiğinde Gel Dedi Ve Hikoda Kabul Etti . Daha Sonra Herşey Beni Bitirdi . Yayınlarda Chat Bilirsin Bana Derlerdi '' Takımına Geri Dön Sana İhtiyaçları Var '' Derlerdi . Yayın Açtığımda İnsanlar Bana Bağış Atarlardı 2 Günlük Yayınımda Toplam 8 Bin Dolar Topladım .Ve Bunlar  2 Tane Go Kart İnşa Etmeye Gitti . Ve Bu Çok Şaşırtıcıydı . Gerçekten Güzel  Bir Hayır İşi Oldu . ( Hastanedeki Hasta Çocuklara 8 Bin Dolarını Vermişti Hiko . ) Benim Cs Kariyerim Beni Motive Ediyordu . Ve Her Zaman En İyi Takıma Sahip Olduğumda En İyi Kararlar Verebilirdim . Ve Kazanabilecek Bir Takıma Gidebilirdim . Buda Team Liquid Oldu . Majordan Önce Amacımız Neye Ne Sebep Oluyor Neyin İlerlediğini Anlamak İçin Uğraşıyorduk . Hiko Kazanmak İstiyor O Majoru İstiyordu . Hiko Çok Çalışırdı . O Kariyerinde Çok Fazla Enerji Sarf Ederdi . Ve Kazanmayı Hak Ediyordu . 

Hiko Fotoğrafı ; 

Hiko Oyun İçi Ayarları ; 

Hiko Crosshair ; cl_crosshair_drawoutline 1;cl_crosshair_outlinethickness 0.5;cl_crosshaircolor 4;cl_crosshairdot 0;cl_crosshairgap -1;cl_crosshairgap_useweaponvalue 0;cl_crosshairsize 4.5;cl_crosshairstyle 4;cl_crosshairthickness 1

Hiko Ekipmanları ; Monitor ; Dell S2716DG
Klavye ; Razer Blackwidow Ultimate
Mouse ; Razer DeathAdder Chroma
Kulaklığı ; Hyperx Revolver 
Mouse Pad ; Razer Goliathus Speed 

HİKONUN HAYATI VALVE TARAFINDAN ; https://www.youtube.com/watch?v=g_HeIwJWKZU

HİKONUN EN İYİ FRAGLARINDAN ; https://www.youtube.com/watch?v=Pv_M9S1J3sg&t=4s

BLOGUMU OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER . DİĞER BLOG YAZIMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE :)

YARINKİ PROFESYONEL OYUNCUMUZ KİM OLSUN YAZIN BİDE HATAM FELAN VARSA YAZIN DÜZELTELİM SİZİN İÇİN BURDAYIZ :D





Paylaş:

0 yorum:

Yorum Gönder

POPÜLER GÖNDERİLER

Site Hakkında Bilgi

Bu Sitede Cs Profesyonelleri Şuanlık Yayınlanıyor . Şuanlık İyi Bir Kitleye Sahibiz Zamanı Gelince Değişik Şeylerede Göz Atacağız Sadece Profesyoneller Değil Veya Başka Oyundaki Profesyonellerde Olabilir . Bu Zamana Ve Gelişmeye Bağlı . Bloguma Göz Attığınız İçin Teşekkürler :) .

Kategoriler

Sırasız liste

Sayfalar

© 2017 CS:GO Tüm Hakkları Hakkında.. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Etiketler

Reklamlar

Takipçiler