31 Mart 2017 Cuma

Ladislav '' Guardian '' Kovács Player

- GUARDİAN HAYATI -

-Adı Ladislav Kovacs Olan 9 Temmuz 1991'de Slovakya'da Doğan Ve Şuan 25 Yaşında Olan Profesyonel CS Oyuncusudur . Daha Önce Virtus.Proda Oynamıştır . Ama Şuan Natus Vincere'de Oynamaktadır . Awp Player'dır .

-Slovakyalı Cs Oyuncusudur . Cs'ye 8 Veya 9 Yaşında Başlamıştır . Onun İçin Önemli Olan Tek Şey Bu . Hayallerini Gerçekleştirmek İçin Doğru Yoldaydı . Cs Olmasaydı Ne Olurdu Hiç Bilmiyordu . Cs'ye Uzun Süre Daha Devam Edecek . Bizim İçin Kazanmak En Büyük Hedefimiz Ve Bunun İçin Herşeyi Yapacağım . 

-Guardian Babası ; '' Sanırım En Büyük Hayranıyım , Gece Olsun Veya Olmasın Tüm Maçlarını Takip Ediyorum . '' 

-Babam O Kadar Çok İlgiliki Koç Bile Olabilir . O Tüm Maçlarımı Seyrediyor . Sadece Bizim Oyunlarımızı Değil Tüm Maçları Takip Ediyor . Maçları Analiz Etmeye Bayılıyor . 

-Guardian Takım Arkadaşı ; 1.6'dan Beri Beraber Oynuyoruz . Beni Her Zaman Dinledi Ve Her Zaman Tavsiyeler Verirdi . O Benim Akıl Hocam . 

-Ona Bir Çeşit Güvende Olduğumu Söyledim Dünyadaki En İyi Oynaşını Yaparsan Olduğundan Daha İyi Hale Gelebilirsin . Ve En İyi Takımda Oynamaya Yetecek Kadar Akıllıydı . Her Zaman Oyun Oyna Pratikler Yap Sadece Öğren Derdi . Bu Yüzden Şuan Dünyadaki En İyi  Awp Oyuncuları Arasındadır . Benim Takımımda 2 Rus 2 Tane Ukraynalı Ve Bende Slovakyalı Olarak Navideyiz . O Her Zaman Rusça Ve Ukraynaca Dillerine Adapteydi . O Gerçekten Sakin Bir Adam . Asla Öfke Duymuyor Ve Sakince Oyununu Oynar . Takımım İçin Fırsat Veriyorum Göster Ve Öldür . Bu Yüzden Takımdaki Motiveyi Sağlıyorum Bana Güveniyorlar . Ülkem İçin En İyi Hediyeyi Getirmeyi İstiyorum . 

Guardian Fotosu ; 


Guardian Oyun İçin Ayarları ; 

Guardian Crosshair ; cl_crosshair_drawoutline 0;cl_crosshaircolor 1;cl_crosshairdot 0;cl_crosshairgap 0;cl_crosshairsize 2;cl_crosshairstyle 4;cl_crosshairthickness 0.5

Monitör ; BENQ XL2420T
Klavye ; Tesoro Durandal
Mouse Pad ; SteelSeries QcK+
Kulaklığı ; SteelSeries Siberia V2


Guardian Hayatı Valve Tarafından ; https://www.youtube.com/watch?v=CGaGCB4LcUg

Guardian En İyi Vuruşları İçin ; https://www.youtube.com/watch?v=kB4pEF2FBKE

BLOGUMU OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER . DİĞER BLOG YAZIMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE :)

Paylaş:

0 yorum:

Yorum Gönder

POPÜLER GÖNDERİLER

Site Hakkında Bilgi

Bu Sitede Cs Profesyonelleri Şuanlık Yayınlanıyor . Şuanlık İyi Bir Kitleye Sahibiz Zamanı Gelince Değişik Şeylerede Göz Atacağız Sadece Profesyoneller Değil Veya Başka Oyundaki Profesyonellerde Olabilir . Bu Zamana Ve Gelişmeye Bağlı . Bloguma Göz Attığınız İçin Teşekkürler :) .

Kategoriler

Sırasız liste

Sayfalar

© 2017 CS:GO Tüm Hakkları Hakkında.. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Etiketler

Reklamlar

Takipçiler