28 Mart 2017 Salı

Hakkımda




Merhaba , Hoşgeldin Öncelikle Biraz Kendimden Bahsedeyim Ben Veli Sanrı
. 2000 Doğumlu Şırnak/Cizre Doğumluyum .

Oyun Oynamayı Çok Seviyorum Ne Kadar Bilgisayarımız Kötü Olsa Bile .
Cs En Sevdiğim Oyunlar Arasındandır . Bu Oyundaki Profesyonelleri İzledikçe Hayatlarını Öğrendikçe İnsanlar Gerçek Hayatta Daha İyi Ve Düşüncelerini Daha Güzel Dile Getiriyorlar . Bu Bence Birazda Ders Gibi Farklı Yollardan Geçipte Profesyonel Olan Var . Bence Güzel Bir  Şey Bende Böyle Bir Blog Açmak İstedim Gayet Hoşumada Gidiyor . Elimden  Geldiğince Her Gün Profesyonel Oyuncu Yayınlıyorum Bazen 2 Günde 1 Olabiliyor . Oda Sıkıntılar Yüzünden . Dediğim Gibi Tamamen Benim Kararım Bloguma Göz Attığınız İçin Bu Yazıyı Bile Okuduğunuz İçin Teşekkürlerimi Sunuyorum :)

Şırnak / Cizre  - Veli Sanrı :)
Paylaş:

0 yorum:

Yorum Gönder

POPÜLER GÖNDERİLER

Site Hakkında Bilgi

Bu Sitede Cs Profesyonelleri Şuanlık Yayınlanıyor . Şuanlık İyi Bir Kitleye Sahibiz Zamanı Gelince Değişik Şeylerede Göz Atacağız Sadece Profesyoneller Değil Veya Başka Oyundaki Profesyonellerde Olabilir . Bu Zamana Ve Gelişmeye Bağlı . Bloguma Göz Attığınız İçin Teşekkürler :) .

Kategoriler

Sırasız liste

Sayfalar

© 2017 CS:GO Tüm Hakkları Hakkında.. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Etiketler

Reklamlar

Takipçiler